حفظ حقوق و جلب رضایت مشتری همیشه از اولویت‌های مجموعه پایاگستر بوده است. در این راستا می‌کوشیم مراحل تامین و ارسال کالاها، در نهایت دقت و توجه صورت گیرد تا مشکلی متوجه کالا و محصول فروخته شده به مشتری نباشد. همواره درتلاش هستیم تا بتوانیم محصولی مطلوب ارائه کنیم که تمام انتظار مشتری را برآورده سازد.
از اقدامات مهمی که فروشگاه اینترنتی پایاگستر برای سهولت خرید مشتری انجام داده، 7 روز ضمانت بازگشت کالا است. طبق این خدمات شرایطی فراهم است که مشتری بتواند در صورت ایراد فنی کالا یا مغایرت مشخصات فنی و ظاهری، آن را با کالای دیگری جایگزین کند یا کالا را بازگرداند. این خدمات در شرایط خاص به مشتری ارائه می‌شوند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

عدم اصالت کالا

اگر محصولی که از پایاگستر خریداری کردید و به اصالت آن شک کردید، میتوانید به اتحادیه صنف مرتبط با آن کالا مراجعه کنید. اگر کارشناس اتحادیه مربوطه به شما عدم اصالت کالا را تاییدیه دادند،پایاگستر طبق تعهدی که داده،محصول را از شما پس میگیرد و هزینه محصول خریداری شده به علاوه تمامی هزینه های صرف شده برای اثبات این موضوع را به شما بازگشت میدهد.

ایراد فنی کالا

کالاهای دارای ضمانت شرکتی

در صورتی که کالا  دارای پلمپ شرکتی بوده و بعد از استفاده یراد فنی داشته باشد ، آز آنجا که پایاگستر دخل و تصرفی در آنها نداشته، می‌بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگوی این کالاها بوده و پایاگستر نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتی‌کننده به شما خواهد بود.

کالاهای بدون ضمانت شرکتی

در صورتی که کالای بدون ضمانت دارای ایراد فنی باشد ، مشتری ملزم است حداکثر ظرف 7 روز از زمان تحویل کالا مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارد.همچنین مشتری موظف است جعبه و محتویات کامل (شارژر ، هندزفری ، دفترچه راهنما،کارت یا برچسب گارانتی) کالا را تا پایان هفت روز مهلت استفاده به صورت سالم نگهداری کند.همچنین این ضمانت برای کالاهایی است که در جعبه اصلی خود به پایاگستر بازگشت داده شود.این ضمانت در صورت مشاهده مواردی مانند ضربدیدگی ، خط و خش ، آب خوردگی و همچنین  نوشتن آدرس یا هر مورد دیگر روی جعبه کالا از دسترس خارج میشود

قابل ذکر است این ضمانت تنها مربوط به دستگاه اصلی می باشد و لوازم جانبی و مصرفی همراه کالا (شارژر، هندزفری، باتری، کاور و…) را شامل نمی شود.

مغایرت مشخصات فنی و ظاهری

مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود. اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد،میبایست کالا در جعبه اصلی خود همراه با تمام محتویات به پایاگستر بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد. تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.

 

انصراف مشتری از خرید

این مورد تنها 2 ساعت کاری پس از ثبت سفارش قابل استفاده است.جهت این کار در اسرع وقت با پشتیبانی تماس بگیرید. لازم به ذکر است حق انصراف از خرید صرفا متعلق به مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد و یا سفارشات متعدد، مغایر با هدف مصرف کننده است و شامل حق انصراف نمی شود.

خسارت در حمل و نقل

جهت اطلاع بیشتر در این مورد صفحه روند ارسال سفارش را مطالعه بفرمایید.

مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه می گردد

  • استفاده و نحوه نگهداری نادرست از محصول خریداری شده در مدت زمان حداکثر 7 روزه پس از تحویل کالا به مشتری (ضربه خوردگی، آبخوردگی،خط و خش و …)
  • هرگونه سرویس، تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
  • خرابی بر اساس استفاده از لوازم جانبی غیر مجاز مانند پاوربانک یا باتری تایید نشده از سوی شرکت ارائه دهنده
  • مخدوش شدن یا دستکاری شماره IMEI روی جعبه گوشی و کارت گارانتی
  • نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده از سوی شرکت ارائه دهنده

نحوه درخواست و استفاده از ضمانت 7 روزه

قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود.

از ارسال کالا بدون هماهنگی اکیدا خودداری نمایید.

برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و … در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.

به منظور تست کالا خواهشمند است تمامی موارد امنیتی از جمله رمز عبور،الگو،اثر انگشت ، تشخیص چهره و …. برداشته شود.همچنین میبایست از حساب کاربری شخصی اپل ،گوگل و شرکت های سازنده دستگاه(سامسونگ،شیائومی و ….) خارج شوید. در صورت فعالسازی کالا در سامانه همتا (انجام رجیستری) میبایست کد فعالسازی را همراه با کالا برای بررسی های بیشتر ارسال کنید.

عدم رعایت موارد گفته شده ،ضمانت بازگشت 7 روزه را از دسترس شما خارج میکند.

خواهشمند است در صورت سکونت در تهران برای بازگرداندن کالا با مسئولین سایت هماهنگی لازم انجام گردد.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته ارسالی از طریق پست پیشتاز حتما و باید بیمه (اظهار شده) شود،در غیر این صورت از پذیرش کالای مرجوعی شما معذوریم.

در صورت هماهنگی با مسئولین پشتیبانی و تایید برای ارسال، حداکثر 24 ساعت پس از تایید، کالا به شرکت پست تحویل گردد و کد رهگیری پستی به پشتیبانی اطلاع داده شود. در غیر این صورت خدماتی از جانب سایت پایاگستر ارائه نخواهد شد.

پایاگستر هزینه بازگرداندن محصولاتی که شامل شرایط تعویض و بازگشت کالا می‌شوند را پرداخت می‌کند. در صورتی که محصول به دست کارشناسان برسد و مشکل محصول تایید نشود، هزینه بازگرداندن و ارسال مجدد کالا با فرستنده (خریدار) خواهد بود.

توجه:

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری (خریدار) ایجاد نمی‌کند و پایاگستر در برابر تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا “درج شده در فاکتور” به مشتری را می‌پذیرد.

پس از بررسی و کارشناسی کالای بازگشتی توسط پایاگستر، در صورتی که محصول خارج از قوانین درج شده در این صفحه مرجوع شده باشد و یا بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورتی که مشتری از دریافت کالا به هر نحو خودداری کند، محصول به مدت یک ماه به صورت امانت در پایاگستر باقی مانده و پس از آن هیچگونه مسئولیتی را در برابر کالا، زیان های وارده و یا مفقود شدن آن به عهده نخواهد داشت.

در صورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی تنها به شماره شبای حساب بانکی صاحب پروفایل مرجوع می شود، لذا تمامی مشتریان موظف هستند با نام واقعی خود در سایت ثبت نام و خرید نمایند.همچنین عودت وجه پرداختی حداکثر 48 الی 72 ساعت کاری بعد از تایید لغو ، انجام می گردد.