اصول حفظ‌ حریم‌ شخصی‌ و اطلاعات کاربران بسیار مهم‌ و حساس است‌. در این‌ سند اصول محرمانگی‌ اطلاعات و نیز راهکارهای‌ ما برای‌ حفظ‌ حریم‌ شخصی‌ و اطلاعات کاربران سایت‌ توضیح‌ داده شده است‌.

تمامی‌ اطلاعات درج شده در حساب کاربری‌ توسط‌ خریدار، نزد پایاگستر محفوظ است‌. همچنین‌ ارتباط با کاربر تنها از طریق‌ شماره تلفن‌ ، آدرس ایمیل‌ و شبکه‌ های‌ اجتماعی‌ درج شده در سایت‌، صورت می‌گیرد.

پایاگستر اطلاعات کاربری‌ از جمله‌ نام و نام خانوادگی‌ ، شماره تماس ، نشانی‌ ، کد ملی‌ و شماره شبا حساب بانکی‌ و کلیه‌ تراکنش‌ های‌ کاربر در سایت‌ را جمع‌ آوری‌ و نگهداری‌ میکند.

در راستای‌ حفظ‌ امنیت‌ و اطلاعات کاربر، پایاگستر در حد توان خود تمامی‌ اقدامات مربوطه‌ را انجام خواهد داد.پایاگستر اطلاعات شما را اجاره نمی‌ دهد، نمی‌ فروشد و به‌ اشتراك نمی‌ گذارد.کاربر نیز موظف‌ است‌ برای‌ حفاظت‌ از حساب کاربری‌ خود، یک‌ رمز عبور قوی‌ شامل‌ اعداد و حروف غیرقابل‌ پیشبینی‌ را در نظر بگیرد.

کاربران مسئول حفظ‌ محرمانه‌ بودن اطلاعات حساب کاربری‌ خود از جمله‌ شماره موبایل‌ ، ایمیل‌ و رمز عبور هستند و مسئولیت‌ هرگونه‌ فعالیت‌ با استفاده از این‌ اطلاعات بر عهده کاربر است‌.